لودینگ

تراورتن دره بخاری

یکی دیگر از شناخته شده ترین برندهای سنگ تراورتن در ایران، تراورتن دره بخاری نام دارد. عمدتا این سنگ را جز سنگ های با زمینه رنگ کرم می شناسند اما تعداد اندکی از سورت آن نیز وجود دارد که از زمینه رنگ سفید و کرم روشن برخوردار است. عمدتا به صورت بی موج فرآوری می شود و برای بسیاری از معماران استفاده از آن در نماهای رومی مرسوم تر است. از دیگر خصوصیات بارز آن می توان به داشتن مقاومت بالا در برابر ضربه، سایش و حداقل جذب آب اشاره کرد که موجب شده تا استفاده از آن در هر گونه شرایط آب و هوایی ممکن شود.

تراورتن دره بخاری

مشخصات فنی:

  • رنگ: سفید-کرم
  • نوع برش:بی موج
  • ابعاد:تایل -پلاک
  • ضخامت: 2 سانتی متر
  • نوع فرآوری : صیقلی
  • سورت بندی: سوپر-ممتاز-درجه 1 و2
  • معدن: محلات

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تراورتن دره بخاری

فاکتورهای متعددی به صورت مستقیم بر قیمت خرید تراورتن دره بخاری تاثیرگذار هستند که در این بین می توان به مواردی از قبیل:

  • رنگ:هر آنچه رنگ زیمنه سفید مایل باشد به نسبت قیمت آن بالاتر خواهد بود و هر انچه زمینه رنگ مایل به کرم و بژ باشد به نسبت از قیمت پایین تری برخوردار است.
  • ابعاد:در این مجموعه این برند در ابعاد پلاک و تایل برش داده می شود اما این قابلیت وجود دارد تا در سایز اسلب نیز فرآوری شود که به نسبت اسلب از قیمت بالاتری برخوردار است.
  • نوع فرآوری:از نظر فرآوری این سنگ قابلیت تولید به صورت صیقلی و چرمی را داشته که ما در این واحد تولیدی به فرآوری آن به صورت صیقلی می پردازیم و به نسبت قیمت آنها نیز متفاوت است.
  • درجه بندی:سورت بندی در ایران از استاندارد مشخصی برخوردار نیست اما عمدتا تراورتن دره بخاری را به سورت های سوپر،ممتاز،درجه 1 و درجه 2 تقسیم می کنند و هر آنچه زمینه رنگ و طرح یکدست و سفید باشد به نسبت قیمت آن نیز بالاتر است.

مراحل خرید تراورتن دره بخاری در اصفهان

اکثر تقاضاهایی که جهت خرید این سنگ برای ما ارسال می شود از خریدارن سایر شهرستان ها است و اگر شما نیز به دنبال خرید این تراورتن در اصفهان هستید می توانید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید که عبارت اند از:

  • در صورتی قصد خرید به صورت حضوری دارید، با بخش فروش ما هماهنگ کنید تا موقعیت جغرافیایی کارخانه برای شما ارسال گردد و با مراجعه به کارخانه به خرید مستقیم آن بپردازید.
  • در صورتی که قصد خرید به صورت غیر حضوری دارید، ابتدا با مدیر فروش تماس گرفته تا نمونه تصاویر برای شما ارسال گردد و سپس بعد از انتخاب،مثراژ درخواستی برای شما ارسال میگردد.

نمونه کار و کاربرد تراورتن دره بخاری

در ادامه سعی خواهیم کرد از نمونه کارهای اجرایی با استفاده از سنگ دره بخاری را برای شما قرار دهیم و ازنظر کاربری نیز عمدتا از این تراورتن  در نمای بیرون ساختمان استفاده می شود که در این بین می توان به اجرای نماهای رومی و کلاسیک اشاره کرد. با توجه به وجود حفره های کم و همچنین استخوانی بودن این برند از آن  می توان در نمای داخلی ساختمان نیز استفاده کرد.

تصویر نمونه کار تراورتن دره بخاری

گروه سنگ حمید با دارا بودن کارخانجات فعال در شهرک های صنعتی رضوانشهر و نجف آباد اصفهان به تولید این برند می پردازد و شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید مستقیم در شهرهای تهران و اصفهان با ما در تماس باشید.

سوالات پرتکرار

  • آیا از تراورتن دره بخاری در مناطق شمالی کشور نیز می توان استفاده کرد؟ این سنگ از مقاومت قابل قبولی در شرایط آب و هوایی شرجی برخوردار بوده و به شما پیشنهاد می کنیم برای این مناطق از سورت های کرم مایل به تیره استفاده کنید.
  • اصلی ترین اختلاف قیمتی سورت های دره بخاری چیست؟ قطعا برای شما با مراجعه به بازار این سوال پیش آمده که نوسانات قیمت این برند برای چیست،مهمترین بخش تاثیرگذار بر این اختلاف قیمتی مربوط به بازه رنگ است. هر آنچه زمینه رنگ مایل به سفید باشد به نسبت قیمت آن نیز بالاتر است.
  • شما استفاده از سنگ دره بخاری در نمای داخلی ساختمان را پیشنهاد می کنید؟ بله، اگر شما نیز از آن دست افرادی هستید که قصد دارید از سنگ های تراورتن در فضای داخلی ساختمان و به خصوص راه پله و سالن پذیرایی و … استفاده کنید، باید تراورتنی را انتخاب کنید که از کمترین تخلخل برخوردار باشد و همچنین تراکم بالاتری نیز داشته باشد و تراورتن دره بخاری تمامی این خصوصیات را دارد.

10 پاسخ به “تراورتن دره بخاری”

  1. مهندس افضلی گفت:

    برای یک پروژه ساختمانی در تهران، نیاز به متراژ بالایی از سنگ دره بخاری ممتاز داریم. آیا شما توانایی تامین این متراژ را به صورت یک سورت دارید؟

  2. علی پایدار گفت:

    نمای رومی با تراورتن دره بخاری بهتر میشه یا به حاجی آباد؟ سر ستون و صراحی هم میخوام برای این پروژه.

    • هر دوتا سنگ برای نمای رومی مناسب هستند. برای سر ستون و صراحی نیز باید به کارگاههای تولید سفارش دهید تا برای شما تولید کنند.

  3. علی فیضی گفت:

    برای نمای روبه رو و نما پشت ساختمان را میخوام سنگ کنم. سنگ دره بخاری پشت کاری هم دارید که قیمت اش برا پروژه ما مناسب باشه؟

  4. جلالی گفت:

    برای صادرات به کشور عمان نیاز به ابعاد اسلب دره بخاری دارم. آیا شما این سایز را هم تولید می کنید؟

  5. علیزاده گفت:

    سورت سنگ دره بخاری سفید ممتاز هم موجود دارید؟ اگر دارید تصاویر آن را به همراه قیمت ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما